dubbel gestraft

  • stefan

    Ik ben Stefan 30 jaar. Bij mijn geboorte heb een zuurstoftekort gehad.ivm vakatiekracht die de zuurstof vergeten was, Hierdoor heb ik spasmses in zware mate door mijn hele lichaam. (rolstoel gebonden) Door alle drukte om me heen schrik ik veel en krijg ik meer last van spasmes en pijnklachten in mijn spieren en kan mijn gezichts uitdrukking heel anders zijn. Hierdoor is werken onhaalbaar voorrmij door mij zeer lage tempo, Ik kan nog niet goed met mijn beperking omgaan, omdat ik het nog niet zo goed kan accepteren. Maar het blijft moeilijk, want alles kost erg veel energie en zelf je geld verdienen wil iedereen toch, en vooral meer geld dan een wajong-uitkering dat wil toch iedereen. Wel woon ik samen met een valide vrouw en haar zoon en me hulphond daar ben ik erg blij mee!

    fulltime spasties! en wordt nu dubbel gestraft dooor het uwv Zie het verhaal hier onder.. en oja ik wil zo graag BETAALD werken

    en werk vrywillig op een kopieer- dtp centrum in sliedrecht

    Ik kreeg tot mijn grote schrik afgelopen dagen een brief van het UWV met de volgende melding (erbij vertellend dat ik een gewone Wajong uitkering heb, meer niet):

    “Door een wetswijziging vervalt 1 januari 2008 de aanvulling op uw uitkering tot het sociaal minimum van 90 euro per maand. U kunt hiervoor een toeslag aanvragen met meegestuurd formulier, en 1 april 2008 laten we U weten of U de toeslag krijgt” (samenvatting van de brief).

    90 euro is 30% van mijn besteedbaar inkomen. Die vervalt per 1 januari en 1 april hoor ik OF ik de toeslag krijg, maar wanneer je die krijgt zeggen ze niet, maar in ieder geval pas NA 1 april.

    en ik woon samen maar me vriendin verdient ook niet veel

    Hoe moet ik rondkomen van 30% minder? En ook moet ik ook nog vana'f dat ik samenwoon 13x90 euro terug betalen.

    Ik kan nu al bijna niet rondkomen van een Wajong uitkering en die wordt dan in januari ineens met één derde verminderd voor enkele maanden???? Hoe moet dat dan die maanden???? en dan nog extra hoge huur ivm aangepaste woning.

    Wie heeft ook deze brief gehad en wie kan mij vertellen hoe ik moet rondkomen van 30% minder ineens?

    Ik heb in een woonvorm gewoond en daar koste ik de maatschapij meer geld 24 u zorg en 400 euro over nu 10 uur de rest doet me partner en ik hou geen eens geld over om me zorg verzekering te betalen. Wie kan me helpen?

    Met vriendelijke groeten,

    Stefan Molenaar

  • Marijke van de Werken

    Mijn naam is Marijke,

    Ik was 11 jaar toen een man besloot op de motor te stappen van een vriend en daar kijhard mee door de stad te rijden en toen hij mij tegen kwam was mijn hele gelukkige leven voor altijd voorbij, mijn toekomst lag aan diggelen toen hij mij aanreed.

    Ik hem nog nooit ontmoet, hij heeft nog nooit zij escuus aangeboden, ik heb nog nooit een bloemetje of een poppetje gehad van die man en ik was meer dood dan levend.

    Natuurlijk na een jaar in het ziekenhuis en nog lange tijd thuis, moest weer terug naar school, maar ik ben nooit meer dat vrolijke meisje geworden.

    Ik ben nu 55 jaar en mijn leven is op de armoe grens ik krijg zo weinig geld, ik kan nooit op vakantie ik kan nooit iets moois kopen alles is tweede of derde hans.

    Ik heb schulden en kan er vaak niet van slapen, ik wordt ook steeds zieker en ben vreselijk teleurgesteld in het leven omdat het je wordt aan gedaan en de Nederlandse rewgering geen cent meer uitgeeft, 870 euro per maand en dan ben ik 100 procent afgekeurd.

    Wie kan me helpen en heeft wat extra voor mij, wie helpt me 2008 door te komen?

    Marijke.

  • Fuck

    Anonymous

    Mijn naam is Marijke,

    Ik was 11 jaar toen een man besloot op de motor te stappen van een vriend en daar kijhard mee door de stad te rijden en toen hij mij tegen kwam was mijn hele gelukkige leven voor altijd voorbij, mijn toekomst lag aan diggelen toen hij mij aanreed.

    Ik hem nog nooit ontmoet, hij heeft nog nooit zij escuus aangeboden, ik heb nog nooit een bloemetje of een poppetje gehad van die man en ik was meer dood dan levend.

    Natuurlijk na een jaar in het ziekenhuis en nog lange tijd thuis, moest weer terug naar school, maar ik ben nooit meer dat vrolijke meisje geworden.

    Ik ben nu 55 jaar en mijn leven is op de armoe grens ik krijg zo weinig geld, ik kan nooit op vakantie ik kan nooit iets moois kopen alles is tweede of derde hans.

    Ik heb schulden en kan er vaak niet van slapen, ik wordt ook steeds zieker en ben vreselijk teleurgesteld in het leven omdat het je wordt aan gedaan en de Nederlandse rewgering geen cent meer uitgeeft, 870 euro per maand en dan ben ik 100 procent afgekeurd.

    Wie kan me helpen en heeft wat extra voor mij, wie helpt me 2008 door te komen?

    Marijke.

    Hahaha jij bent nu 70 jaar oud, leef je nog fraudeur?