mijn uwv

almerecity
11 Jan, 2013 11:34

het uwv geeft te kennen gegeven dat we onze specificatie digitaal inkunnen zien ,

maar het is nu al van af afgelopen maandag niet mogelijk in te loggen met digid .

omdat er een storing is , woensdag was digid offline door mogelijke beveilings problemen ,

maar tot op heden blijft het onmogelijk in te loggen bij het uwv ,

als het uwv hier mee leest graag reactie en los het probleem op dat we bij onze gegevens kunnen .

Bewerkt 19 Jan, 2013 19:21
geertjepol
11 Jan, 2013 15:40

Helaas storing idd :( wat erg vervelend is ,

wou kijken of mijn uitkering al overgemaakt is , maar lukt niet helaas,

dus helaas heb ik mijn uitkering nog steeds niet ontvangen.

maandag zou het op de rekening staan vertelden ze me net gelukkig,

dus nog even geduld voor mij:P

Kenzie
11 Jan, 2013 17:46

Vervelend dat je het geld nog niet hebt Geertje. Hoop dat je het snel hebt, want zolang moeten wachten is balen. Het is bijna alweer betaaldag.

Ik kreeg bericht van ‘mijn overzicht’ dat er een nieuwe betaalspecificatie klaarstond. Maar toen ik had ingelogd, dat ging wel met digi-d, deed de link naar de specificatie het niet en kreeg ik een error te zien.

Misschien omdat het uwv storing heeft, zou het daardoor kunnen komen.

geertjepol
11 Jan, 2013 19:51

jaa klopt,. het uwv heeft idd een grote storing,

ze hadden me belooft dat het de 7e uitbetaald werd, maar ik heb weer gebeld,,

nu blijkt er een grote storing te zijn, daar kan het uwv ook niks aan doen, dus ik wacht gewoon even af wanneer ik mijn loon heb, gelukkig heb ik alle instanties gebeld , om het uit te leggen,

zonder boodschappen is erg, maar een achterstand bij een instantie is nog erger,

dus alles is opgelost, en ik zie wel of ik maandag mijn loon heb, anders bel ik gewoon even weer, om te kijken hoe ver ze zijn:)

Laura
12 Jan, 2013 09:36

Ik kan al weken niet met digid inloggen word er schijtziek van.

Gaby1977V
12 Jan, 2013 17:51

Het is op tv geweest dat er problemen waren met de digi d want er zijn problemen in de beveiliging dus vandeweek heeft de belastingdienst de hele digid eruit gegooid en geblokt.

Ik weet niet of je het nieuws volgt dagelijks maar het is al 2 dagen op het nieuws geweest en het kan wel even duren voor digi-D weer volledig werkt.

Ze hadden een lek in de beveiliging ontdekt bij de digi D en om te voorkomen dat er problemen zouden ontstaan en dat er gehackd zou worden is alles geblokkeerd.

En dan heb ik toch liever dat ze dat doen dan wanneer mijn digi-d gehackt word en er misbruik word gemaakt dan heb je veel meer ellende hoor.

Ik heb dat meegemaakt met skimming van bankpas nou daar ben je echt niet blij mee dus wees blij dat ze op tijd ingrepen en dus problemen hebben voorkomen.

We moeten even geduld hebben en dan zal de digid vast snel weer werken en alles goedkomen. en als er een wijziging is in het bedrag van de wajong dan krijg je ook een loonstrook per post dus komt het wel goed.

Groetjes

Gaby

almerecity
12 Jan, 2013 19:23

hoi gaby dat had ik al gemeld over digid hier en als je goed leest geef ik aan dat het bij het uwv niet goed zit

Nomad
13 Jan, 2013 02:42

dat van dat beveiligingslek bij digid is toch uitgebreid in het nieuws geweest en die storing bij uwv staat gewoon op de site.. wordt allemaal aan gewerkt nog even geduld dus

wel jammer want ik ben best benieuwd naar het nieuwe wajong bedrag….

willemvh
14 Jan, 2013 21:15

Beste Nomad

Door alle veranderingen van hoogte in o.a. de eerste belastingschrijf van 33 naar 37 procent en verlaging van de belastingvrije voet van E 2033 naar E 2001 per jaar hou ik rekening met een verlaging naar ergens tussen de E 925 en E 930 per maand

mechantie87
15 Jan, 2013 08:02

verlaging?nou lekker dan zou eerder verhoging moeten komen daar alles alleen maar duurder is geworden!elk jaar ging het 2 keer omhoog in januari en in juli…