Nieuwe beheerder op het Wajong prikbord

  • Eigenaar

    Beste forumleden,

    Sinds enkele weken is er een nieuwe beheerder van de Wajong pagina binnen het Startpagina.nl netwerk. Eerder was er vrij weinig moderatie aanwezig op dit prikbord, hier zal nu verandering in gaan komen. Uiteraard zal er alleen moderatie plaatsvinden wanneer dit echt nodig is, tenslotte moeten jullie jezelf vrij voelen in het plaatsen van berichten en het stellen van vragen. Aangezien ik natuurlijk niet constant op dit prikbord aanwezig kan zijn (o.a. omdat ik ook de beheerder ben van tientallen andere prikborden en daarnaast ook een bedrijf moet runnen), wil ik jullie graag vragen om bij problemen gebruik te maken van de knop ‘Reactie aan de webmaster’, die jullie onderaan de pagina kunnen vinden.

    Deze knop kunnen jullie o.a. gebruiken bij:

    - Spam

    - (Ernstige) beledigingen

    - Laten verwijderen / aanpassen van berichten

    (zie voor meer redenen de regels).

    Verder kan ik jullie mededelen dat er binnenkort een geheel nieuw forum zal komen voor de Wajong pagina, de functionaliteiten blijven veelal hetzelfde, echter zal het in een nieuw jasje worden gestoken. Het is gebleken dat het huidige prikbord qua vormgeving en techniek niet meer helemaal bij het nieuwe Athene past (het nieuwe besturingssysteem van Startpagina.nl), waardoor het ontwikkelen van nieuwe techniek noodzakelijk was. Het nieuwe forum zal over enkele weken (in het uiterste geval enkele maanden) beschikbaar worden gesteld.

    Ik wens jullie een fijne tijd op het forum en ik hoor van jullie bij vragen!

  • Lefty

    Welkom Nieuwe Beheerder :)-D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.