Vakantiegeld berekenen

  • Tjip

    http://www.vakantiegeldberekenen.nl/

    Misschien handig voor mensen die een beetje onzeker zijn over de hoogte van hun vakantiegeld.

  • v800

    Goede Tip!!!

    Dankje

    Groet

    v800

  • Anne444

    Hey handig(tu)

    Ik was Juni 2010 nog 22. Werd in november 2010, 23 jaar. Dus ik moet voor de helft voor 22jarige rekenen en de helft voor een 23jarige. Ik kom toch uit op zo'n 630,- euro netto… Vorig jaar heb ik iets van 540 gekregen.

    Ik las eerder op de wajong site dat veel mensen een ander bedrag uitgekeerd krijgen (volledige jaar 23+), dus ik weet echt niet wat ik precies kan verwachten. Hoe dan ook ben ik knetter blij dat ik vakantiegeld krijg. Toen ik nog studeerde kreeg je dat echt niet :P Dus ik vind het altijd een mooie meevaller, net zoals de 350,- in September!

  • richard1987

    vorige jaar kreeg ik 550 euro ik hou er dit jaar ook op

    is het meer mooi meegenomen ben nu 24

  • chantieme87

    ik ben 24 en t zal mij benieuwen.nog nooit vakantiegeld van wajong gehad..ben in april 24 geworden trouwens..

    ik werkte vorig jaar nog en ziektewet en kreeg daardoor 600 vak geld van empatec(sociale werkplaats)

    weet iemand hoeveel vak geld ik klrijg..in berekenen ben ik echt niet goed..ben in april dit jaar dus 24 geworden..ik gokte op zo'n

    500 euro..maar meer zou mooi zijn..aangezien ik ga verhuizen..

  • Tjip

    Als je rond de 900 euro netto krijgt per maand zal je vakantiegeld rond de 600 euro liggen.

    Je moet je bruto maand inkomen * 12 doen en dan dat bedrag invullen op www.vakantiegeldberekenen.nl

    Er gaan nog wel premies etc af maar het zal tussen de 550 en 650 euro liggen.

  • ruchama

    O wow, dat is goed nieuws! Komt het sowieso iets hoger kwa uitkering dan waar ik rekening mee heb gehouden.

    Goed nieuws, want zag de bui al hangen in juni, de uitkering die dan 2 weken later komt…

    Baalde al dat ik dan mijn verjaardag niet zou kunnen vieren daardoor.

    Maar waarschijnlijk dus wel doordat het vakantiegeld dus waarschijnlijk hoger gaat uitvallen dan verwacht!

    Ik blij!:)-D

  • Anne444

    :( Die site ligt eruit… ook via google doet ie het niet.

  • lilmomo

    Gewoon naar het uwv bellen ik ben in feb 23 geworden en mijn vakantiegeld is 583

  • chantieme87

    zoo lekker ik ben net 24..dus dan zal ik ook zoiets krijgen…