hoeveel geld storten

  • lukeimYofather

    ik vroeg me af hoeveel geld ik kan storten op mijn bank voordat ik daar problemen mee ga krijgen met mijn wajong het gaat hier niet om honderden maar duizenden omdat ik mijn auto ga verkopen en niks ervoor terugkoop maar het wil opsparen:)

  • Nomad

    op de wajong zit geen vermogenstoets zoals op bijstand.. dus ik zou zeggen storten maar :D

  • UWV Webcare Team

    Beste LukeimYofather,

    UWV kijkt voor je Wajong-uitkering niet naar eigen vermogen.

    De hoogte van je uitkering wordt bepaald door je arbeidsongeschiktheid en of je eventueel inkomsten uit werk hebt.

    De betaling van je uitkering wordt dus niet beïnvloed door hoeveel geld er op je (spaar)rekening staat.

    Actuele informatie over welke inkomsten invloed hebben op je Wajong-uitkering vind je hier: http://bit.ly/LVUrik

    Met vriendelijke groet,

    Ella

    UWV Webcare Team

    www.uwv.nl/webcare

  • almerecity

    ligt aan hoe veel het is kan mogelijke gevolgen hebben voor gemeentelijke kwijtscheldingen houd daar wel rekening mee

  • lukeimYofather

    bedankt :D ik ben blij dat ik dus mijn geld kan storten de vraag is alleen nog hoeveel mogelijk is ik heb lang gespaard voor mijn auto en gaat ook rond de 4000euro opbrengen ik hoop dat dat geen problemen gaat opleveren

  • almerecity

    dat is totaal geen probleem hoor dat kan je rustig op de rekening zetten