afgewezen worden door een date omdat je niet werkt.

  • Djinnie

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad, heb je een leuke date gehad,en denk je dat hij het meent,is heel positief,en vertel je aan hem dat je niet werkt,en een wajong hebt,hoor je niks meer!:S Mijn Karakter veranderd toch niet? Waarom oordelen mensen zo snel?

  • Wajonger91

    Ik heb ook wel eens zoiets gehad , gebeurt vaak helaas . ik snap het ook niet mensen oordelen veel te snel

  • annem.

    Hangt er denk ik nogal vanaf waarom je een wajong hebt en niet werkt.

    Als jij zegt "ik heb een wajong want….

    …Ik heb een psychiatrische stoornis"

    …ik ben chronisch ziek"

    …ik ben verstandelijk beperkt"

    Dan zal dat nogal bijdragen aan de afwijzing, als diegene dat van te voren niet wist.

  • Jurian

    Dat heb ik zoveel keren meegemaakt, ik ben er vaak verdrietig over !:(

    Ik ben een leuke, vlotte ,moderne man van 50 jaar en erg eenzaam.

    Ik kleed me modern, zie er goed uit en ben heel erg lief en zorgzaam !

    Maar omdat ik niet kan werken ( Wajong ) zien de vrouwen me niet staan van de zeik !!!

    Maar O' wee als ik ooit de Jackpot win, dan kunnen ze ook oprotten !!!

    Als man wordt je door vrouwen niet beoordeeld om wie je ben, maar om wat je heb !!! €€€€€€€

    Echte liefde schijnt niet meer te bestaan !

  • Djinnie

    Ja je kunt je behoorlijk eenzaam door voelen. Ik vertel het eigenlijk pas,nadat iemand mij een beetje heeft leren kennen. Ik ben geen moeilijk persoon,ik kan alleen niet werken omdat de werkdruk tegenwoordig veel te hoog is,waardoor ik het niet meer overzie. Prive eigenlijk niks mis met mij. We hadden ook echt een klik,dacht ik,en vertel je zoiets,en je hoort niks meer. Ik vraag me ook af,wat is echte liefde? Dan vind je elkaar toch leuk,om hoe je bent,en niet wat je doet.

  • Jurian

    Ja Djinnie, ik ben ook heel erg makkelijk in de omgang, aan mij merk je ook niet gauw iets.

    Als je me tegen zou komen, zul je echt denken, wat een leuke gozer want ik zie er ook nog jonger uit dan ik ben.

    En ik heb net als jij moeite op die harde werkvloer.

    Ik schaam me er niet voor om het te zeggen, maar ik heb er veel verdriet van dat het maar niet wil lukken om een leuke en lieve vrouw te vinden.

    De feestdagen komen er weer aan, en ben weer met Kerst alleen.

    Mijn ouders zijn overleden en ben daardoor helemaal op mezelf aangewezen !

    Wees maar dankbaar als je je ouders nog heb !!!

    Want die houden onvoorwaardelijk van je !!!

    Dan heb je altijd nog een aanlegsteiger waar je naar toe kan als je je eenzaam of verdrietig voel ,

  • Djinnie

    Jurrian,kan me voorstellen dat je je erg eenzaam voelt. Inderdaad ik mag blij wezen dat ik mijn ouders nog heb. Maar iemand die naast je familie helemaal voor gaat,dat wil iedereen. Die ook van je houd,hoe je bent. Soms hebben andere meer pech in de liefde dan andere. En dat is soms erg hard!

  • Jurian

    Djinnie, ik merk dat hoe ouder je als mens wordt des te harder wordt het leven en de maatschappij.

    Ik heb regelmatig schans met leuke vrouwen, dus dat is het probleem niet.

    Maar het val me op dat vrouwen altijd binnen 5 minuten al vragen wat voor werk je doe !

    Een keer was ik dat zo beu , dat ik terug zei dat een man zo'n vraag net zo vervelend vind als dat wij aan vrouwen al binnen 5 minuten zouden vragen hoe ze over sex denken !!!

  • hvh

    Ja hoor mensen oordelen zo snel, ik heb wel eens tegen mij horen zeggen : Jij WILT zeker niet werken, een arts heeft wel eens tegen mij gezegd (toen zat ik nog niet in de wajong maar was ik wel ziek), tis wel handig he dat je met dat lekkere weer ziek geworden bent. Ik heb altijd het gevoel dat ik mij moet verdedigen omdat ik ziek ben.

  • hvh

    Jurian, vertrouw me als ik zeg dat echte liefde wel bestaat, ook als je een beperking hebt en in de wajong zit. TIs moeilijk ik ben echt de eerste die dat toegeeft. Ik heb mijn huidige partner leren kennen toen ik al in de wajong zat. Wij zijn nu bijna 5 jaar samen. Hij is totaal niet bevoordeeld tegen over mensen met een beperking of wajongers. Ik vind het heel erg om te lezen dat je zo eenzaam bent ( ik ken het gevoel helaas van vroeger). mensen hebben vaak geen idee wat zij aanrichten met hun woorden!