Centraal betaling topic

  • Eigenaar

    In dit topic kan centraal gesproken worden over de maandelijkse betalingen van het UWV en andere instanties. Verder kunnen hier ook eventuele storingen van banken e.d. worden besproken. Het voordeel van dit centrale topic is dat er niet elke maand verschillende nieuwe topics hoeven worden geopend.

  • Jurian

    Goed idee !!!

    Rabobank, nog steeds geen Zorg/ huurtoeslag binnen

  • rmtk

    Ik weet zeker dat er alsnog elke maand een aantal topics gemaakt zullen worden met onderwerpen als “iemand wajong al binnen?”. Het is vechten tegen de bierkaai. De meeste mensen die eens per maand heel actief worden hebben geen boodschap aan stickies of het lezen van andere topics. Deze openen zonder iets te lezen direct een nieuw topic. Het breekt mijn motivatie ook af om te zien dat er zoveel mensen alleen brullen als ze even geen geld hebben en geen bijdrages leveren aan het forum of de Wajongers in het algemeen door voor hun rechten op te komen en bij politici en anderen aan te kaarten dat de regering fout bezig is met de bezuinigen. Als ze straks opeens 5% kwijt zijn zal het wel berichten regenen hier.

  • Jurian

    Jongen, loop toch niet zo te zeuren !!!

    Laat mensen hier posten als ze iets willen delen met anderen !!!

    Als je er niet tegen kan verlaat het forum dan !!! En blijf niet mekkeren !!!

  • rmtk

    Lees m'n betoog eens goed. Het is geen zeuren, ik wil het juist beter maken, maar goed. Misschien zal ik je advies opvolgen en het forum verlaten. Mijn bijdragen worden toch niet op prijs gesteld.

  • Jurian

    Zijn er forum leden die de zorg/huurtoeslag al binnen hebben bij hun bank ( Behalve de ING )

  • FUNKENGRUBER

    Ik heb Abn Amro en daar zijn de toeslagen ( huur en zorg) , nog niet binnen.

  • Jurian

    Ik heb de zorg en huurtoeslagen net binnen gekregen ( Rabobank )

    Fijne avond allemaal :)

    Vriendelijke groet,

    Jurian

  • elcopors@gmail.com

    Ik nog niet bij Rabobank…. Hmmmm.

  • elcopors@gmail.com

    Iemand anders ook nog niet bij Rabobank? Vind het maar vreemd dat Jurian wel heeft en ik niet.