UWV heeft nieuwe bank, tijden bijschrijving wajong worden anders

  • moniekster

    Thanks! :)

    Scheelt dat s'ochtends de hond uitgelaten moet worden, kan ik daarna gelijk bellen :)

  • Nomad

    moniekster Schreef:

    ——————————————————-

    > Maar sinds dat eigenlijk iedereen bijna zn geld al

    > heeft is hier niemand meer te bekennen, voor

    > eventuele tips en/of hulp, gebeurt dit altijd?

    >

    > Voor mijn gevoel word ik dan in de steek gelaten,

    > niet dat ik jullie persoonlijk ken, maar ik dacht

    > dat een forum(?)/site zoals dit juist wat

    > hulp/ondersteuning bood. Of ik heb dit zelf

    > verkeerd geïnterpreteerd.

    >

    > Ik kan opzich wel wat supporters/mee-denkers

    > gebruiken.

    zeker weten dat er veel meelezers zijn die ook meeleven met je situatie, maar welke tips zijn er nog meer te geven dan het uwv bellen..

    uwv is de enige die hier uitsluitsel kan geven.. ik hoop zeer voor je dat het goed afloopt en snel geregeld is..

    die overstap naar rbs bank lijkt er niet beter op te worden.. eens kijken hoe het volgende maand 23 juli gaat verlopen.. ik ga alvast maar van 24 juli uit…

  • roosje

    laat weten wat ze zeiden! hoop dat alles goedkomt :):(

  • roosje

    bij mij is ook niet gestort snap er ook niet veel meer van

  • ronaldo

    mensen die nog geen geld hebben ontvangen stel UWV aansprakelijk voor de schade, bvb geen betalingen kunnen doen, en eis je geld binnen 24 uur op je rekening. Laat je niet afschepen met dat het aan jouw bank ligt, hun zijn verantwoordelijk voor correcte betaling en zij moeten het oplossen z.s.m. en blijf netjes en correct tegen ze.

  • roosje

    moniekster heb je al gebeld? wat zeiden ze??

  • moniekster

    Hallo roosje,

    Ik heb gebeld,

    Maar bij mij was er iets anders aan de hand, ik heb een soort schorsing omdat ze mijn nieuwe adres nog niet binnen hebben, zodra ze die binnen hebben dan regelen zij mijn geld verder.

    Ik heb voor jou dus geen duidelijkheid kunnen krijgen, sorry.

    Ik hoop dat je er snel achter komt wat er mis is

  • wachtende

    moniekster Schreef:

    ——————————————————-

    >

    > (ik was nogal laat met

    > verhuis bericht doorgeven)

    ——————————————————-

    En dan hier verongelukt doen dat niet iedereen met je meedenkt en je steunt?

  • roosje

    nee snap het moniekster hehe nou gelukkig heb je je antwoord en hoef je je dus geen zorgen meer te maken :) happy for you

  • moniekster

    Dankje :)

    Ik hoop echt dat jij het ook snel krijgt.

    Heb je niet iets van buren/vrienden/mensen die dichtbij je staan waar je eventueel een telefoon van zou kunnen lenen om uwv te bellen?