uitkering naar turkije

  • Jop

    Ja nog eventjes, wat een verhaal en wat brutaal.

    Realiseer jij je ook dat er mensen zijn die keihard moeten werken, om jou uitkering te betalen? Wees blij dat je hem krijgt , maar nee we willen ook nog eens lekker bivakeren in turkije.

    Nou Sorry daar zakt mijn broek vanaf

  • lisaa

    @Jop.

    Ik ben benieuwd of jij (persoonlijk)ervaring hebt met psychische problemen,of lichamelijk.

  • benjamin1989

    Ik denk meer dat. Jop meer doelt op:

    Meneer huisturk gaat permanent naar turkije maar wilt wel zijn uitkering behouden. Zijn vrouw wilt niet naar nederland.

    De wajong is voor nederlandse burgers die in nederland wonen en niet iemand die langdurige(permanent) in het buitenland. Hoe moeilijk het voor jou ook is. Jij hebt besloteb om naar turkije te gaan, aangezien je vrouw niet naar nederland wil komen. Je zal er 99,9% zeker van kunnen zijn dat jeje uitkering niet behoudt

  • almerecity

    als ik me uitkering zou houden had ik het land uit geweest dan wel ergens in spanje, maar zo dra ik ga is het uitkering weg dus wat doe je dan hier blijven het staat op de site duidelijk vertrek naar buiten land is uitkering stoppen of er moeten wel zulke redenen zijn dat lees ik hier niet ja zijn vrouw dat is geen echte reden

  • thuglife

    ja toch

  • benjamin1989

    Moet ie het vooral op het internet posten, dan maak je het ze wel makkelijk

  • pamlotte

    Ben het Helemaal eens met Jop

    (:P)

    Nederland betaal al genoeg, Kunnen we het even omdraaien, een Nederlander die in Turkije woon krijg hij daar een uitkeering NEE en als dat wel zo was en hij gaat weer in Nederland wonen mag hij die dan meenemen ?? Ik denk het niet.

    Zo gaat Nederland dat nu ook doen.

  • huisturk

    nou is wel raar wat jullie al die onzinen zeggen :( Turk mag uitkering meenemen ?? ooit nieuws gehoord op tv dat turk uitkering mag menemen naar turkije dit nieuws kwam in mei op nieuws ? of heb ik verkeerd gelezen ??? waarom mogen mensen wel naar europese landen meenemen maar niet naar turkije of naar marokko

  • pamlotte

    Omdat er nu nieuwe wetten zijn.

    Vraag maar aan Rutte en Wilders

  • huisturk

    ja omdat nieuw wetten zijn nederlands mogen wel uitkering naar spanje meenemen en wij niet lkker racistisch is dit zeg