uitkering naar turkije

  • benjamin1989

    Respectloos? Nee. Hij stelde vragen, en wij gaven antwoord. Daar was hij het niet mee eens en sprong in de verdediging.

    En wij reageerden daarop.

  • Richard

    Noem dat geen antwoord meer geven maar iemand compleet afzeiken dus respectloos ja.

    Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden en ik denk niet dat jij op deze manier behandeld wenst te worden…

  • pamlotte

    Richard, wat een flauwekul wij hebben antwoord gegeven en worden als racisten uitgemaakt.

    Vind je het gek dat we dan zo reageren?

  • Vlavisa

    Huisturk doet het er een beetje om, ligt er net een beetje te dik bovenop. Als jullie mijn ‘bescheiden mening vragen’

    Indien (t)huisturk even belt, weet hij precies waar hij aan toe is, dus ik vraag me af waar al deze reacties goed voor zijn? Verspilde energie. Slotje zeg ik.. overigens huisturk een Admin of Mod zit niet dag en nacht 24/7 op een forum als een soort waakhond, aan de ketting om te controleren of wellicht iemand over de schreef gaat. En of dat nu zo is? Je bindt wel enorm veel spek, om de kebab vind je ook niet? je gooit wel enorm veel olie op het vuur. Zeker gezien de situatie in Nederland momenteel, goed blijft het iets, waar we met zijn allen voor dienen te waken, maar ik vind het een beetje te onrealistisch overkomen.

    Zoiets kan men ook wel zonder het team oplossen, en dan noemt men in de volksmond: Sociale controle.

    Liefs Vlaatje:)

  • Richard

    Zo vatte jij het misschien op hij vind de manier van het uitkeringsbeleid voor mensen die naar het buitenland gaan rasistich en dat jullie je dan aangesproken voelen en een hoop berichten gaan plaatsen die buiten proportie gaan slaat helemaal nergens op, hij geeft zn mening tegen een beleid, en jullie kraken iemand tot op het bot toe af terwijl hij dat niet tegen jullie persoonlijk heeft gezegt. Ieder mag hier een mening hebben en je hoeft het niet met ieders meinig eens te zijn maar je kan dan ook gewoon zeggen daar ben ik het niet mee eens in plaats van met strondemmers te gaan smijten want dat is zo kinderachtig…

    Meer woorden maak ik er niet aan vuil… :)

  • huisturk

    richard laat hun maar kinderachtig doen

  • Jop

    Haha Sorry ik moet et ergens over lachen, want ik zie niemand discrimineren. En @ Vlaatje, haha hoe kom je erop? De spek om het kebab binden! Ik ga bijna vlak hier naast mijn collega, want heb dienst prachtig geschreven, heerlijk dat je er weer bent.

    Jop

  • benjamin1989

    Correctie richard hij vind alles racistisch. Zulk soort dingen doe je maar op de middelbare roepen als je straf krijgt ;)

    Een beetje volwassen persoon kan zien dat er niet gediscrimineerd werd.

  • wachtende

    Geachte Benjamin:“Btw het is geen discriminatie maar noodzaak leef je in nederland dan moet je nederlands kunnen spreken en schrijven.”

    Uw beheersing van onze taal is nou ook niet bepaald daverend te noemen, uw toetsenbord heeft wat moeite met leestekens.

    U weet blijkbaar ook niet dat men “Nederlands” en “Nederlandse” met een hoofdletter schrijft.

    Geeft niet hoor maar ga dan niet iemand aanspreken op zijn taalbeheersing.

  • lisaa

    Hoi Richard,

    Ik ben blij dat ik jouw reactie tegenkom in deze thread hier, zit net te lezen en denk hetzelfde als jij!

    Iedereen gaat voorbij aan het begin bericht waarmee huisturk hierkwam..hij wilde informatie en

    wellicht ook wat steun voor zijn situatie. Zoals zovelen hier..maar de erste reacties gaan gelijk over of het

    wel of niet rechtvaardig is dat hij dit wil, gelijk een oordeel erover door jan en alleman. Jammer!

    Iedereen reageert gelijk vanuit zichzelf met een waardeoordeel.

    De meeste topics die hier gestart worden kunnen beter nagevraagd wordenbij het UWV dan hier,maar denk dat de meeste mensen hier posten omdat ze ook even contact willen. De ene keer wordt er dan gereageerd met: Dat kan je toch beter bij UWV navragen wat doe je jhier (zo ongeveer de strekking) en bij minder beladen onderwerpen (lees: die geen oordeel oproepen) wordt er vriendelijk geantwoord.

    Nou goed, ik denk dat ik maar es een tijdje wegblijf (wat jullie ongetwijfeld worst zal zijn) maar ik vind het geen vriendelijk forum meer waar met respect met elkaar word omgegaan!

    Grtjs,lisa